Badania marketingowe kosmetyków, chemii gospodarczej i tekstyliów to profesjonalne i efektywne narzędzie, które umożliwia poznanie opinii na temat badanego produktu.

Dodatkowo tego typu analizy pozwalają  także na  zdobycie informacji, które ułatwiają zidentyfikować potrzeby i oczekiwania konsumenta.

Co więcej przy pomocy szczegółowo przygotowanych kwestionariuszy osoby testujące dany produkt wyrażają swoją opinię o jego poszczególnych właściwościach (m.in. wizualnych, jak i sensorycznych).  Laboratorium Skin Lab oferuje wykonanie:

  • testów preferencji,
  •  różnicujących,
  • testów porównawczych,
  • oraz innych testów marketingowych w uzgodnieniu ze zleceniodawcą.

Zakres badań, wielkość panelu, rodzaj pozyskiwanych informacji marketingowych, testów preferencyjnych, różnicujących i porównawczych jest każdorazowo uzgadniany ze zleceniodawcą. Czas badania i ilość próbek wyrobu jest zależny od rodzaju badania.

Ponadto laboratorium dysponuje szerokim panelem probantów, oferując indywidualnie przygotowane kwestionariusze/ankiety dla potrzeb każdego zlecenia. Posiadamy doświadczenie w interpretacji wyników badań/analizie danych.

pl_PLPolski
en_GBEnglish (UK) pl_PLPolski