Badania marketingowe kosmetyków, chemii gospodarczej i tekstyliów to profesjonalne i efektywne narzędzie, umożliwiające poznanie opinii na temat badanego produktu, a także zdobycie informacji pozwalających zidentyfikować potrzeby i oczekiwania konsumenta. Przy pomocy szczegółowo przygotowanych kwestionariuszy osoby testujące dany produkt
wyrażają swoją pełną opinię o jego poszczególnych właściwościach, m.in. wizualnych jak i sensorycznych. Laboratorium Skin Lab International Sp. z o. o. oferuje wykonanie:

  • testów preferencji,
  • testów różnicujących,
  • testów porównawczych,
  • oraz innych testów marketingowych w uzgodnieniu ze zleceniodawcą.

Zakres badań, wielkość panelu, rodzaj pozyskiwanych informacji marketingowych, testów preferencyjnych, różnicujących i porównawczych jest każdorazowo uzgadniany ze zleceniodawcą. Czas badania i ilość próbek wyrobu jest zależna od rodzaju badania. Dysponujemy szerokim panelem probantów, oferujemy indywidualnie przygotowane kwestionariusze/ankiety dla potrzeb każdego zlecenia. Posiadamy doświadczenie w interpretacji wyników badań/analizie danych.

pl_PLPolski
en_GBEnglish (UK) pl_PLPolski