Prowadzenie skutecznego marketingu to nie dla lada wzywanie dla producentów, sprzedawców i wszystkich tych, którzy na rynku chcą zaistnieć. Nasza wiedza i doświadczenie pozwalają nam na skuteczną pomoc klientom w kreowaniu portfolio produktów- produktów, które będą nie tylko bezpieczne, ale też skuteczne, a co najważniejsze wprowadzone do obrotu zgodnie z obowiązującym prawem.

Od wielu już lat doradzamy firmom kosmetycznym, detergentowym i innym, w skutecznym rozwoju i sprzedaży swoich produktów. Analizujemy trendy rynkowe, dzięki czemu skutecznie odradzamy klientom w tworzeniu innowacyjnych, skutecznych i bezpiecznych produktów, opartych na sprawdzonych, innowacyjnych surowcach. Analizujemy deklaracje marketingowe, doradzamy działom marketingowym, a także pomagamy w tworzeniu strategii rozwoju linii kosmetycznych i nie tylko. Odpowiedni kierunek działania w biznesie to podstawa funkcjonowania na rynku.

Zespół specjalistów z laboratorium Skin Lab International zajmie się kompleksową oceną produktu (od składu INCI po dokumentację technologiczną), świadcząc usługi z zakresu:- oceny składów pod kątem poprawności INCI
– oceny składów pod kątem zawartości składników aktywnych i możliwości ich wykorzystania w komunikacji marketingowej
– oceny jakościowej / aplikacyjnej
– przygotowywania / weryfikacji zaproponowanych opisów marketingowych
– przygotowywania claimów marketingowych
– współopracowywania opisów produktów z Działem Komunikacji Marketingowej
– akceptacji tekstów/opisów i grafik dla poszczególnych produktów
– weryfikacji poprawności strategii marketingowej na stronach inetrnetowych klientów
– przygotowywania etykiet i opisów marketingowych na opakowania produktów
– weryfikacji poprawności przygotowanych projektów graficznych
– przygotowywania etykiet produktów chemii gospodarczej, suplementów diety, produktów biobójczych
– przygotowywania dokumentacji dla produktów zaliczanych do chemii gospodarczej
– rozpatrywania reklamacji jakościowych zgłaszanych do producentów

Nina Romanek

Jestem absolwentką dziennikarstwa na UW, specjalistką w zakresie PR. Od kilku lat pracuję jako PR-owiec związany z branżą kosmetyczną. Odpowiadam za wprowadzenie na rynek polski i promocję zagranicznych kosmetyków premium. Praca z rynkami zagranicznymi pozwoliła mi poznać różne oczekiwania konsumentów. Chętnie pomogę przy wyborze najlepszej z opcji. Zadbam, aby produkt wprowadzany na rynek zaistniał w świadomości odbiorców i kojarzył się jak najbardziej pozytywnie. Chętnie doradzę Państwu optymalne sposoby promocji i komunikacji zarówno z partnerami biznesowymi, jak i klientami.

Anastazja Mołodecka


Jestem absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej UJ (specjalizacja: reklama i PR) oraz psychologii na Uniwersytecie SWPS. Moja praca dyplomowa na dziennikarstwie dotyczyła strategii wizerunkowych branży Luxury Fashion, a na psychologii była związana z tematyką stylów więzi. Odbyłam staże w agencjach PR: „Cappucino PR” w Krakowie oraz „Testa Communications” w Warszawie. Współpracowałam również z magazynem „Lounge”. W ramach tej współpracy opublikowałam kilkadziesiąt artykułów poświęconych problematyce stylu życia, mody, zdrowia i urody. Obecnie pracuję jako psycholog w nurcie psychologii pozytywnej (Gabinet Psychologii Pozytywnej, prezes fundacji Centrum Psychologii Pozytywnej). Chętnie wykorzystam swoje doświadczenie dziennikarskie oraz psychologiczne, aby pomóc Państwu zadbać o wizerunek Państwa firmy i oferowanych produktów.

pl_PLPolski
en_GBEnglish (UK) pl_PLPolski